Herzlich willkommen! Diese Website verwendet Cookies.

Schön, dass Sie unsere Seite besuchen. Bitte geben Sie hier an, welche Cookies wir platzieren dürfen. Die notwendigen Cookies sammeln keine persönlichen Daten. Die anderen Cookies helfen uns, die Website und die Besuchererfahrung zu verbessern. Sie helfen uns auch, Sie über unsere Produkte zu informieren. Sind Sie auf der Suche nach einer optimal funktionierenden Website mit allen Vorteilen? Dann kreuze alle Kästchen an!

FAQ (VEELGESTELDE VRAGEN)


F.A.Q (VEEL GESTELDE VRAGEN) ( 15-01-08)

1: Kan U ook een bestelling verzenden ?
Dat is de bedoeling van een webshop, dus JA, wij verzenden over de gehele wereld (Zie Homepage)

2: Wat kost het om een pakket naar Limburg te verzenden ?
Net zoveel als naar Groningen of naar Zeeland (TNT tarief)

3: Wat kost het verzenden van een pakket binnen Nederland ?
Zie de rubriek ,,verzendkosten'' op de home page.

4: Kan ik ook bijvoorbeeld een sticker in een enveloppe op laten sturen ?
Dat kan inderdaad onder bepaalde voorwaarden.
Zie de rubriek ,,verzendkosten'' op de home page.

5: Wat betekend verzenden onder rembours ?
Het pakket wordt door ons verzonden, waarna U bij aflevering van het pakket, het factuur bedrag + rembours kosten + incasso kosten aan de postbode betaald.
Deze service kunnen we door het betalings gedrag van een groot aantal z.g.n.klanten v.a 17-07-08 helaas niet meer aanbieden
Excuses aan de reguliere goed betalende klanten, maar ook hier moeten de goede dus onder de kwade lijden

6: Wat betekend betalen per Paypal ?
Paypal betalingen worden steeds populairder, daar vele mensen die met e-bay werken daar een rekening hebben lopen, en a la minuut geld over kunnen schrijven,
zonder tussenkomst van een bank. Zie www.paypal.nl
Paypal betalingen zijn wel voorzien van een 4,5% kosten percentage.

7: Wat gaat sneller vooruit betalen of verzending onder rembours ?
Vooruitbetalen via een giro on line overboeking is het snelst, het goedkoopst, en het gemakkelijkst.
Vooruitbetaling via een bank kan zeer snel gaan maar helaas ook wel eens tot zo’n 6 dagen uitlopen.
Rembours bestellingen kunnen snel gaan, als het door ons vereiste telefoongesprek snel plaats vindt.
Rembours bestellingen hebben GEEN voorrang op de andere bestellingen, dwz alles gaat op volgorde de deur uit (dat is natuurlijk wel zo eerlijk)

8: Ik heb een bestelling gedaan, maar kom er nu achter dat ik nog een aantal onderdelen vergeten ben, hoe kan ik nog nabestellen?Nabestellen kan uitsluitend, door de complete bestelling plus de erbij gewenste artikelen opnieuw aan te maken, en bij opmerkingen het reeds eerder uitgegeven proforma nummer te vermelden (uitsluitend binnen 48 uur na de eerste bestelling) er worden maximaal 3 complete orders verwerkt (dus 2 x wijzigen)

9: Ik heb een bestelling gedaan, maar kom er nu achter dat ik een verkeerd onderdeel besteld heb, hoe kan ik dat nog wijzigen? Indien het te wijzigen artikel hetzelfde of minder kost, kan dat door middel van een e-mail (naar het juiste e-mailadres) onder vermelding van het proforma nummer. Is het een duurder product dan kan het uitsluitend zoals bij 8 omschreven staat.

10: Het door mij gewenste product staat op niet leverbaar (Rood) wanneer is het weer leverbaar ? Als het product op rood staat is het voor ons ook niet bekend wanneer het weer leverbaar is. Is de levertijd bekend dan staat het artikel op binnenkort leverbaar (Oranje)

11: Waarom kan ik een bestelling pas na minimaal drie dagen in de JPS winkel ophalen ?
Om ons de gelegenheid te geven, de goederen bij elkaar te pakken, en naar de winkel (scootershop) toe te brengen. ( 18 KM )

12: Waarom kan ik niet naar het op de site vermelde telefoon nummer bellen om inlichtingen over mijn bestelling en of pakket te krijgen. Het op de site vermelde telefoon nummer is van JPS (De scootershop) en staat er uitsluitend op om bij extreme problemen, toch een aanspreek punt te hebben, er zal echter in de meeste gevallen geadviseerd worden even een e-mail (naar het juiste mail adres) te sturen zodat niet zij maar wij het probleem kunnen oplossen

13: Wat is een proforma nummer ?
Dat is het unieke nummer waarmee Uw bestelling bij ons bekend is, en wat u overal en altijd weer moet vermelden, omdat we U, Uw bestelling en Uw betaling anders NIET terug kunnen vinden.

14: Waarom mag ik pas na 7 werkdagen reageren ?
Omdat dat de periode is waarin in de meeste gevallen, een bestelling uiterlijk is verwerkt.

15: Ik heb mijn bestelling ontvangen, hij is echter niet kompleet wanneer kan ik de nalevering verwachten? Wij kennen geen automatische nalevering, dwz dat als er een artikel bij uitzondering wordt nageleverd, dit duidelijk op de pakbon zal worden vermeld.

16: Ik heb mijn bestelling ontvangen, hij is echter niet compleet en/of er is een verkeerd artikel geleverd, wat moet ik doen? Stuur een e-mail (naar het juiste mailadres) waarin je het probleem voorlegt, zodat het opgelost kan worden.

17: Wat betekend het als mijn proforma nummer naar de grijze lijst wordt verplaatst ?
Dat betekend dat je de bestelde goederen niet hebt afgenomen, maar wij wel werk voor je hebben moeten verrichten, zonder daarvoor enige geldelijke beloning te hebben ontvangen.
Het op de grijze lijst staan heeft nog geen gevolgen betreffende verdere bestellingen

Geweigerde rembours zendingen worden direct naar de zwarte lijst verplaatst en worden slechts naar grijs terug geplaatst als het desbetreffende verzendbedrag aan ons is voldaan. Volgende zendingen kunnen uitsluitend onder vooruitbetaling worden besteld.

18: Wat betekend het als mijn proforma nummer naar de zwarte lijst wordt verplaatst ?
Dat betekend dat we twee maal grijs hebben geregistreerd, en geen verdere arbeid voor U willen verrichten.
Daar er een groot aantal personen zijn die maar klakkeloos bestellen, en daarna niet afnemen hebben we afspraken gemaakt, met een aantal Nederlandse en Duitse webshop’s, om deze informatie te koppelen.
Een ieder is echter vrij ermee te doen wat hij wil, maar WIJ gaan van het standpunt uit dat wat een klant bij de een doet, ook wel bij de ander zal doen. Dus leveren WIJ in principe NIET.

Geweigerde rembours zendingen worden direct naar de zwarte lijst verplaatst en worden slechts naar grijs terug geplaatst als het desbetreffende verzendbedrag aan ons is voldaan. Volgende zendingen kunnen uitsluitend onder vooruitbetaling worden besteld.

Het kan ook zijn dat WIJ onenigheid met U hebben gehad, waardoor we ook niet meer willen leveren en u dus direct op zwart plaatsen (ZONDER daarvan onze collega's op de hoogte te stellen daar dat niets met slecht betalen te maken heeft).